yeahh main game kak zureen yg comel

Tumblr_lo3fxja4km1qerlgqo1_500_large
ajak lah mak ngn ayah makan kat cinie

tadi usha blog akak zureen comel niee
yeahh terjumpa pulak game comel cam akakzureen niehh
yeahh aper agy main jer lah .. bukan bayar pon kan .. heheh
so akak nak tgok takk , sper yg jadi doodle akak ?? yeahh hahaha
siler pejam mata dulu ~ okay :)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
***
**
*



so cam ner kak zureen ?? okay tak??
actualy syera teringin sgt nak pakai jubah ala2 arab nie
nak wat camner tak berkesempatan nak beli bju jubah .. hehe
walaupun tak dpt pakai jubah kat badan sendiri
syera try lah lah kat badan doddle akak niee hehehe
eeehhehehehe .... jom main ramai ramai kay
tata-titi-tutu muaaaaah

4 ulasan:

zureen berkata...

hahhaha! comel2!!! ;p thnaks sebab joinnn~

syeraheenim berkata...

heheh welcomee .. sayang kakak ~

zureen berkata...

hahah! ;p
dik, cursors blog ni memang kejap2 hilang eh? susah sikit nak klik.. ;p

syeraheenim berkata...

haaa ?? yeke ??
takpelah syera nak buang lah cursor nie ... guner cursor lain wookeyh hehe
sorryy akak :)

kalau anda rajin anda tekan lah , saya sgt hargai nya :D