buat brooches guner butang comel :)

hey hazamA!!! assalamualaikum kum kum :P
hehehh syera skung nak guner brooches butang pulakk ..
yer arhh tension je biler butang yg biaser tuh .. asik tercabut je manik dyee
wtf tull .. hehehe so skung syera nak butang .. wat sendiri je senang ... mander jual brooches butang kat kedai ... klo kat tempat korang mungkin ader kot .. tempat syera tak der..
syera nie duk kat ulu .... bukan cam korang kat bandar .. hehehe okayyy
nak mulakan modal bukan nye byk onn ... klo cam korang sikit je koot ..
syera nieee geram n tamak sikit .. klo nampak jer butang yg comel 2 ... lagy lagy color dyee ..
hehehe ari tuh syera beli byk nie je .. yg bwh nie yg dah siap wat :)
firstly syera jahit dulu butang ngn besi jarum dye menggunakan benang ... tapi syera rembat tali pancing ayahh .. hehheeheh bwu lawa sikit ahhaha
okay dah siap jahit tuh bwu lah tauk gam tembak ke .. gam uhu kee .. what ever lahh .. janji melekat hhuhuhu .. okay korang try lah kat umah k ...
pagy tadi bwak lah g kolah en ...
drg leh tanyer ' harga baper syera ko nak jual ??
syera ckp ... bender nie tak leh nak jualll syg dohhhh ....
balek kolah tadi syera beli agy butang .. dalam 10 biji ... color dye comel sgt dohh .. tak dapt nak tahan nafsu hawa niee heheheh okay byeee :)



jarum besi dye mahal dohhhhh :(


1 ulasan:

beLLa berkata...

comeynya comeynya! kreatif kmoo ye

kalau anda rajin anda tekan lah , saya sgt hargai nya :D