Giveaway Photo Edit by xamreenaxeer


asslamuallaikum semua !
heee nak join satu givwaway nie .. heheh
dah lama dah nk join tapi .. lom ader time lgy nk update . hehe
sape yg bertuah ...peserta bertuah akan mendapat Photo Edit Services (khidmat edit gambar kegemaran anda menjadi ala2 banner kat atas tu) eksklusif darixamreenaxeerARTWORKS.. *copyjenie
fuyouhh heheh .. so syera nk jugak la .. heheh ...

okay jap nk tgok syarat dye .. bwu lah afdal en ..

1. follow blog ni.. (done)

2. buat satu entri yang bertajuk..Giveaway Photo Edit by xamreenaxeer dan letak banner kat atas tu.. (done)

3. jawab soalan mudah ni.."Berapakah usia blog ini (sehingga tarikh 12/08/2011)??"..
(contoh jawapan: 2 tahun 6 bulan 3 minggu 4 hari)

( erm ~ 29 hari kot )


4. ..dan..sambung ayat, "Saya nak xamreenaxeer edit kan gambar saya kerana..."
(tidak melebihi 30 perkataan)

saya nak xamreenaxeer edit kan gambar saya kerana .. saya nk jugak ! nak jugak syera nk sgt eh *merayu sgt nie... sebab saya nk wat banner untuk blog saya ni


5. tinggalkan link di entri ini..(otw)

6. tag seorang rakan anda (pastikan dia tahu)
nak tag kat kaka syera
http://syeraloveyou.blogspot.com/

1 ulasan:

ɀʉɱʁɩ berkata...

Pengumuman pemenang GA di sini:

http://xamreenaxeer.blogspot.com/2011/08/giveaway-photo-edit-by-xamreenaxeer_24.html

kalau anda rajin anda tekan lah , saya sgt hargai nya :D