ayat yg selalu girlfie ckp kat boyfie dye ~

Tumblr_lpkshpeoua1qdgkr8o1_500_large

Kalau perempuan tanya: Lawa ke budak pompuan tu?

Makna tersembunyi: Siapa yang paling lawa? I ke, budak pompuan tu?


Kalau perempuan tanya: You dah makan ke belum?

Makna tersembunyi: Jom pi makan. Lapar ni!


Kalau perempuan kata: Lawa-lawa la baju kat sini, yek.

Makna tersembunyi: Belikanlah untuk I.


Kalau perempuan kata: Rasa macam nak pening la.

Makna tersembunyi: Tolong picit kepala.


Kalau perempuan kata: Letihnya hari ni. Mana nak masak, basuh kain-baju lagi...

Makna tersembunyi: Kita makan kat luar jelah. Lepas tu, tolong basuh kain-baju sekali, yek.


Kalau perempuan kata: Kita lebih sesuai berkawan saja.

Makna tersembunyi: I tak nak kat you. Tak paham-paham ke?


Kalau perempuan kata: I suka berkawan dengan you. You baik, memahami bla bla bla...

Makna tersembunyi: Hish... I rasa macam minat sesangat kat you la... Rasa macam nak jadi awek you je.


Kalau perempuan tanya: You pernah tak teringatkan awek you yang dulu?

Makna tersembunyi: Kalau nak gaduh, kalau berani sangat, sebut la nama dia depan aku


Kalau perempuan kata: I sanggup berkorban demi kebahagiaan you.

Makna tersembunyi: Amboi! Aku kena berkorban.Habih, hangpa dua ekoq gak yang seronok.


Kalau perempuan kata: I tak kisah kalau memang betul you nak kahwin lagi satu. Asalkan you berterus-terang dengan I, bersikap jujur dan berlaku adil.

Makna tersembunyi: Sapa kata aku tak kisah? Adil ke tak adil, aku tak kira! Langkah mayat aku dulu sebelum nak menikah lagi satu.


Kalau perempuan kata:

Ini motor abang ker?

Makna tersembunyi:

- kereta abang kene tarik ke...?

- MOTOR KAPCAI BURUK ADA HATI NAK BAWAK AKU. KALAU SUPERBIKE KE OK LAH.

- "ko gile nak suruh aku naik moto ni???!


actualy ader yg syera setuju .. ader yg tak .. hhihi tapi bagu jugak hehe biar laki taw aper yg pompuan nak kan hihi :)

6 ulasan:

ila berkata...

ade yg stuju ade yg x stuju.
ggee

syeraheenim berkata...

hihi kiter sama ~

Leya berkata...

Best :)

syeraheenim berkata...

kan kan kan :)

Akeyla Frr . berkata...

OMG , SETUJU GILAAAAAAAAAAA

SitiZulaikha :) berkata...

setujuuuu.. lawak ah xD

kalau anda rajin anda tekan lah , saya sgt hargai nya :D