6 Finalis Kontest Bibir Seksi Tak Seksi


Tumblr_lmtckzznye1qf1542o1_500_large


yeahh tadi syera n scha dah wat keputusan nak cari 6 finalis untuk contest kami :)
so dah tutup lah contest niee .. sorry lah klo mner yg tak sempat nak join tuh hehe
nty syera wat contest agy wookeyh
kami tak der sistem pilih bulu ker kulit ker ... kmai tgok bertapaa seksinye bibir orang tuh
so klo korang nak tgok finalis tuh korang leh tgok kat sini
klo korang aser bibir drg seksi tahap boleh mengoda .. vote lah drg keyy :)


6 Finalis Kontest Bibir Seksi Tak Seksi
Biyha Marcello
Shin
Qiqie Asyiqin
Nur Alia
Ateem Civac'h
Xanseviera Sykes



undi jgn tak undi !
{16 july } akan diumumkan pemenang nyee :)

3 ulasan:

zureen berkata...

wahhh! hahaha

syeraheenim berkata...

hehehh .. akak biler nak wat ga ??

nuyui a.k.a miss NUSHA berkata...

akhrnya blog daku tidak seksi..hakhak..

p/s; meh2 mai sni..kt jln2 ea..dik,dpt lom hadiah cntest????

kalau anda rajin anda tekan lah , saya sgt hargai nya :D