budak laki yg annoying gile !!!

pada pukul 2.30 petg ... ader satu panggilan yg misteri sedang meng-call syera .. lalu dgn otak yg blur pun angkat

Syera : hello

Syera : hello???

Mamat: .. . . . . . . . .

Syera : hey ! call org tapy tak ckp lol gilerr !!! (dlm aty )

Syera pun tutup

Antara msj syera ngn mamat tuh

Syera : haih sape niee ??

Mamat : hafiz.. ni saper ?

Syera : hafiz maner plak nie... maner dpt no nie ?

Mamat : namew apew ( tukar topic)

Syera : berok

Mamat :kecian... nie berok ... berok pun mboleh bercakap ke ... hahahah

Syera : mcm maner dpt no berok nie ?

Mamat : maen tekew jew ... ckp btol2 nie sapew ?

Syera : berok laaaaa

Mamat : ckp r ...

Syera : nak buat aper ?

Mamat : nak tau r ..,.,

Syera : tak payah taw ... sebok jee

Mamat : sombong nyeeeee

Syera : biar arggh susahke ?? loool

Mamat : umo berapew

Syera : busy body betul..,.,.,.,. go away boleh tak !

Mamat : sombong2.,.,..,.,

Syera : what ever !

Mamat : nak call boleh ??

Syera : sure tak angkat !

Mamat : angkat r,.,.., kecian at aQ :(

Syera : ader akuh kesah ... ko call org laen da laa

Mamat : ko bg tau namew ko br aQ call org lain

Syera : name akuh berok !! ko tak paham kee

And then mamat niee call syera berkali kali (5 kali kot )

Tapy syera tak angkat pon .. hehehe

Syera pun pedap sbb dyer tak enti call ..

Syera pun angkat,,,,,

Syera : ishh ko nak aper ha ??

Mamat : hellow name ko aper ??

Syera : blaaahh lah ko !!!

Terus syera andcall.. then dyer msj syera

Mamat : naper tak jawab ?

Syera : mmg hobi

Mamat : cm2 r dye..

Mamat : naper padam ?

Syera : ko cari org len na kcau .. bkn aku!!!!

Mamat : aku bkn nak kcau ko.. aku nak berkenalan ngn ko ...sombong r ko nie

Syera : tapaya na berkenalan ngn akuh okay !

Mamat : sombong

Syera : mmg

Mamat : sakai

Syera : tuh ko ...,.,. da aku tank gado ngn ko ,.,.

Mamat : aq pun xnk gado ngn ko

Syera : okay bye

Mamat : lepak dulu .,.,.,.

Syera : wat per .. akuh bz nie laaa

Mamat : ko bkn nye kejer pon ,..

Syera : akuh nak edit blog laaaa ... da arhh bye

Mamat : byee

Aihh mmg sengal tulll ,mamamt nieee

Syeraa nak jee sepak laju2 kat dye

Huh nasib bek lah syera masih ader aty nurani yg baik

Huuhhh klo tak dalama syera maki hamun kat mamat niee

Syera memang sombong kat orang yg camnie

Sbb syera takot klo .. dyer nie perompak ke perogol keee.

Yelah cube klo ader org camnie tnyer macm at korang

Tggl kat maner ?? nama aper ??

Korang akan jawab tak ??

Klo korang jwb sume tuh maybe dye akn wat bender buruk kat korang sumer kan ..

Kiter kene lah byk berhati-hati dgn orang yg kiter tak kenal

Klo dlm fb pun jgn lah bgy maklumat ttg korang kat org yg tak kenal tawww ingaatt !! janji!!! Hehehh

Okay da byee

Love u aaallll <3

1 ulasan:

Scya Lollita berkata...

haha dulu cik scya ade gak kne . mula2 x layan lpas tu da lameeeeeeeee tu trase bosan layan je lah haha . x lameee lpas tu plak ter cpl haha

tp tu cte zaman kanak2 h0h0

kalau anda rajin anda tekan lah , saya sgt hargai nya :D