kem diri sejati ~~

Tumblr_longk8jyry1qmo6hxo1_400_large

yeaahh den dah tak saba .. esok akuh dah nak g kem .. free jeee .. hehhe
tapi kene derma 10 hengget dohh .. hahah takpe takper . akuh tak kesah .. janji best ..
kmi akan jalan kaki dry sekolah hingge ke hutan yg kat genting tuh .. namenye akuuh tak silap lah .. sungai pinang .. hohh jauh nyee .. 10 km kot nak jalan kaki . niee
korang nati mesti rindu kat akuh enn ??
hahah lagy lagy group bbb ..heheheh.. ecehceh .. tiga ari tuh ngok ..
mesti rindu gila baboon kat korang sumer.. hahaha
k lah nak g beli bju n seluar tuk kem nie hehe ..
btw HARI HAR dah bukak ... nak shopping kat saner hehe

1 ulasan:

nuyui a.k.a miss NUSHA berkata...

hari2 pon besh gak kan..

jln tau,jgn lari2 anak =)

kalau anda rajin anda tekan lah , saya sgt hargai nya :D