LARI SATU MALAYSIA

Photobucket

pergghhh budak maner hodoh nieee ???
perghh hodoh enn ?? hehehhe aper akuh kesah muker den ..
allah cipta akuh cam niee, kira okay perrr ... hehehhe
okayy daaahh jgn nak mengarut ...
pagy tadi sir Tan a.k.a ensem boy ..
ader g taw pasal lari 1 satu melaysia .....
sir ckp esok mesti dah ader kat sekolah kul 6.30
pergghhh awal gileee .. klo biase loceng bunyi 7.20
*tapi akuh dtg kul 7.30.. ari 2 cam tuhh hahaah ... tapi pernah sekALI lah kene penalti
okayy akuh nak mandi kul baper lah pulak niee ... takan nak mandi kul 6 ..
akuh slalu mandi kul 7 ... tapi dah nak wat cam ner ... sir dah ckp cm tuh .. terpaksaa lah akuh nak bgun kol 5 esokk .... so mlm niee akuh dah tak bole nak o9 .. akuh takott akuh tido mati esokk bha bha bha bha bha ... hahahha

lepas rehat tadi akuh g meja sir jamal...
akuh tgok ade stu kertas ttg 1 malaysia
akuh pong belek lah .... akuh tgok number lari akuh 04233 ..
comel tak number niee ?? hehehe
comel cam tuan dye enn ?? haaaaaaaaak tuuuihh laaaa
*akuh taw akuh tak comel .. ko je comel kan hheehe ....
takpela . akuh puji diri sendiri .. aper salah enn ??
hehehehehe dah org tnk puji kannn ... heheehhehee
okay dahhh sampai sinie .. jeee akuh nak g solat asar .. dah pukoi limaaa dah niee
hehheehe tata titi tutu muaaaahh !

2 ulasan:

zureen berkata...

jauh x track lari?

syeraheenim berkata...

tak jauh unnn :)
1.lebih km jee :)

kalau anda rajin anda tekan lah , saya sgt hargai nya :D