BERITA TERGEMPAR !!!! UMAT ISLAM HARUS BACA INI !!

Cuba lihat kalendar untuk tahun 2012 kat google... 1 Ramadan pada tahun 2012 jatuh pada 20 Julai hari Jumaat, jadi 3 Ogos 2012 bers...amaan 15 Ramadan jatuh juga hari Jumaat. Sama dengan hadis Nabi pasal huru hara besar yang akan terjadi pada tengah malam pertengahan bulan Ramadan iaitu hari Jumaat 15 Ramadan di bumi ini ya...ng akan mengejutkan semua orang yang sedang tidur, pasal satu suara yang amat dahsyat akan kita dengar dekat langit,bukan kiamat tapi huru hara tersebut akan melenyapkan umat manusia di atas muka bumi ini sebanyak 2/3,yang tinggal cuma 1/3 shj.(yang NASA Amerika ada beritahu pada 21-12-2012 planet X akan lintas di bumi) . Adakah kita semua ni tergolong dalam 1/3 tu.......ALLAH sahaja Maha Mengetahui.. ......... .. cuba kita tengok Hadis Nabi di bawah ini dan kenyataan pasal Kalendar Islam 2012

Nu'aim bin Hammad meriwayatkan dengan sanadnya bahwa Rasulullah saw. bersabda:

Bila telah muncul suara di bulan Ramadhan, maka akan terjadi huru-hara di bulan Syawwal...".

Kami bertanya: "Suara apakah, ya Rasulullah?"

Beliau menjawab:

"Suara keras di pertengahan bulan Ramadhan, pada malam Jum'at, akan muncul suara keras yang membangunkan orang tidur, menjadikan orang yang berdiri jatuh terduduk, para gadis keluar dari pingitannya, pada malam Jum'at di tahun terjadinya banyak gempa. Jika kalian telah melaksanakan shalat Subuh pada hari Jum'at, masuklah kalian ke dalam rumah kalian, tutuplah pintu-pintunya, sumbatlah lubang-lubangnya, dan selimutilah diri kalian, sumbatlah telinga kalian. Jika kalian merasakan adanya suara menggelegar, maka bersujudlah kalian kepada Allah dan ucapkanlah: "Mahasuci Al-Quddus, Mahasuci Al-Quddus, Rabb kami Al-Quddus!", karena barangsiapa melakukan hal itu akan selamat, tetapi barangsiapa yang tidak melakukan hal itu akan binasa".

KEPASTIAN : BETUL KE?...wallahu'alam....

5 ulasan:

Fadzzureen ♥♥ berkata...

ASTAGHFIRULLAH ALA"ZIM! aKAK padam post akk yg ni..Adek tkot nak bace lagi!

Anis Adila Aris berkata...

Ya Allah.. tak lama dah tu.. takotnye..

Anis Adila Aris berkata...

nak share ye :)

Azlin Zulkiflee berkata...

sis, minta izin nak share. hehe

eEe syaAa berkata...

Ye ke ni ? Astaghfirullahhal'azim . Hurm ,

kalau anda rajin anda tekan lah , saya sgt hargai nya :D