tips untuk kejut kan orang tidur ??




wahh comel nyee beby niee
kan best klo dpt tido lena cam niee
hehhehe

okay kembali pada topik asal ..
tips untuk kejut kan org tido ??
yezz sya mmg ader masalah tentang niee..
bukan sya yg susah nak dkejut
tapi adik sy .. yg telinga nyer sgt tebal utk dgr sya kejut dyer...

tips yg pertama

:86:picit idung dyer sambil sebut namernyer okay

:86:sentuh bahu dyer n then goyang okay

:86:renjis air kat muker dyer okay

:86:kuat kan kipas tahap 5 atau air condnyee

klo tak menjadi tak per ... ader lgy tips nyee

:23:pekik namer dyer kuat 2 sampi dyer bangun

:23:tarik kaki dyer sampai jatuh katil hahahhaha

:23:jirus air sebesen ...ataupun bakar seluar dyer ( i ta pernah buat niee kat sapa2 okay )

:23:cabut bulu kaki dyer !!

kalau tak berkesan jugak ...

:face41:jemput tok imam .. then bacer surah yassin kat dyerr
call org masjid untk uruskan dyer ...

6 ulasan:

Umat Manusia berkata...

macam mana kalau dah buat tapi tak nak bangun jagak?? cammana tu??

tieha ismail berkata...

sebenarnyakan kene goyang-goyangkan ibu jari kaki dye...dye mesti lebih senang nak bangun...x ingat dah sebab ape tp tuh cara terbaek....

syeraheenim berkata...

@tieha ismail
hah memang lah sis .. tpy nak wat cmner dah tknk bagun jugak hahaha

syeraheenim berkata...

@Umat Manusia
pekik namer dyer disebalah telinga dyer
bru bgun kot ....
hakahakaha

Scha Dayanti ♥ berkata...

hahahahah funny ^^

Qielafairy berkata...

haha, cabot bulu kaki tak tahan. cara terbaik, gotangkan kaki dye pelan-2, sebab roh dia yang pergi merata-2 boleh masuk kot kaki balik. tak pon amik henpon then, pasang surah letak kat tlinga dya. Mesti sentap hoho

kalau anda rajin anda tekan lah , saya sgt hargai nya :D